12 Kasım 2012 Pazartesi

Ozan Doğulu - Model Dağılmak İstiyorum Mp3 dinle 2012

Ozan Doğulu - Model  Dağılmak İstiyorum Şarkısı Mp3 Dinle 2012





Ozan Doğulu - Model  Dağılmak İstiyorum Şarkı Sözleri



İçimden bir masalın
Külleri uçtu bu gece
Yorgun,kırgın kahramanı
Gel gör ki yalnız tek hece
Çok değil kısa zaman önce
Bir masal yeşerdi içimde
Sen hergün yalanlar söyledikçe

Can verdi kalbim de sessizce

Yüzüm gözüm şişene kadar ağlamak istiyorum
İçip sabaha kadar bayılmak istiyorum
Caddelerde dolanıp bağırmak istiyorum
Müsadenle bu gece dağılmak istiyorum

Yüzüm şişene kadar ağlamak istiyorum
İçip sabaha kadar bayılmak istiyorum
Caddelerde dolanıp bağırmak istiyorum
Müsadenle bu gece dağılmak istiyorum




Ozan Doğulu - Model Dağılmak İstiyorum şarkısı dinle,model 2012 klip izle,model 2012 şarkıları dinle,
Ozan Doğulu - Model Dağılmak İstiyorum  youtube dinle,Ozan Doğulu - Model Dağılmak İstiyorum  klip dinle,Ozan Doğulu - Model Dağılmak İstiyorum  şarkı dinle



Ozan Doğulu - Model  Dağılmak İstiyorum  Şarkısı Mp3 Dinle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder